czwartek, 15 maja 2014

Chrzcielny folder / A Baptism Folder

Coraz częściej albumy z wywołanymi zdjęciami zastępowane są płytami CD, które nie tylko mieszczą znacznie więcej zdjęć, ale zajmują przy tym znacznie mniej miejsca. Jednak i płytom warto dać wyjątkową oprawę, szczególnie, jeśli zawierają zdjęcia wyjątkowych chwil :-) Dzisiaj mam dla Was folder na płytę CD ze zdjęciami z Chrztu św.
More and more often albums with developed photos are replaced by CDs that not only contain many more photos but also take up much less space. But CD folders also deserve a special look, especially if they hold photos of special moments :-) And today I'd like to share a CD folder with Baptism photos.


Postawiłam na delikatną elegancję oraz piękne wzory UHK-owych papierów. Rodzinne zdjęcie umieściłam w tuszowanej ramce, którą ozdobiłam perłowymi ćwiekami i liquid pearls oraz delikatnymi błękitnymi kwiatuszkami z wykrojnika:
I decided on a delicate elegance and beautiful patterns of UHK papers. I placed the family photo in an inked frame that I decorated with pearl brads, liquid pearls and delicate handmade die cut flowers:



Wnętrze nie zawiera żadnych trójwymiarowych ozdób, które mogłyby porysować płytkę:
The inside doesn't include any dimensional embellies that might scratch the CD:


Po lewej stronie umieściłam stempelek Lemonade w ozdobnej ramce:
On the left side, I placed the Lemonade stamp in a decorative frame:
 


Miłego dnia :-)
Have a nice day :-)

8 komentarzy:

mosia pisze...

przepiękny folder!

iluszka pisze...

Zachwyca swą delikatnością :)

perelka111 pisze...

piekny folder:)

a.le kartka pisze...

Wspaniały folder, delikatny i pełen delikatności. Podziwiam idealne perełki wokoło zdjęcia. Mnie nigdy nie wychodzą takie "kuleczkowate".

a.le kartka pisze...

chciałam napisać - pełen uroku:):)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

Ale.kartko, mnie też z trudem wychodziły "kuleczki", wypróbowałam przeróżne już płynne perełki i przekonałam się, że faktycznie Pearl Makery są najlepsze, choć niestety i najdroższe.

Dobra pisze...

Wspaniałą pracę wykonałaś, przepiękna kolorystyka.

Katarzyna Leśnik pisze...

Pięknie wyszło :) Super dobrane kolorki papierów UHK :)