sobota, 3 maja 2014

Wiosenny ślub / A Spring Wedding

Właśnie pojawiła się majowa tablica inspiracyjna Maja Design. Tym razem tematem przewodni jest ślub - a maj to jeden z popularniejszych ślubnych miesięcy, chociaż nie ma "r" ;-)) Według podanej palety kolorystycznej przygotowałam moją ulubioną wywijaną :-)
The Maja Design Maj Moodboard has just been published. This time the letmotif is the wedding theme - and May seems to be one of the most popular months to get married, even though it doesn't have an "r" ;-)) I made my favourite folded card following the MB palette :-)


Dodałam zawijaski przy pomocy Pearl Makera:
I added some flourishes with a Pearl Maker:


Kwiaty pocieniowałam Distressami i musnęłam brokatem:
I shaded the flowers with Distressed inks and added a touch of glitter:


Pocieniowałam też napis:
I also inked the sentiment:


Zachęcam do odwiedzenia bloga Maja Design i wzięcia udziału w wyzwaniu - można wygrać dowolną kolekcję papierów MD!
I do recommend visiting the Maja Design blog and taking part in the challenge - you can win a MD collection of your choice!

10 komentarzy:

piaseiza pisze...

Piękna i jakie precyzyjne zawijaski :)

a.le kartka pisze...

Sliczna kartka! Zawijaski też zrobiły na mnie ogromne wrażenie:):)

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Bardzo piękna. Ja też lubię Twoje wywijane kartki :) I te kolorki pastelowe. Super!

Pasje Justychy pisze...

Cudna :)

Nati pisze...

beautiful!

Unknown pisze...

Постоянно захожу к вам в блог и любуюсь вашими работами :) Обычно не пишу комментарии, а тут не удержалась. Очень понравилась эта работа, долго с удовольствием рассматривала все детальки!!!

Visell pisze...

Czy jest konieczne użycie papierów Maya Road?

angel pisze...

Śliczna kartka :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję za miłe słowa :)

Visell - Maya Road raczej nie ;-) Ale dowolnej kolekcji Maja Design, która spełnia wymogi kolorystyczne.

Dobra pisze...

Cudowna karteczka.