wtorek, 28 października 2014

Ciesz się chwilą / Cherish the Moment

Wczoraj ruszyło nowe wyzwanie w Craft4You, a dzisiaj ja zapraszam na moją interpretację tematu, czyli motywu liścia. U mnie pojawił się niejeden na layoucie :-)
Yesterday a new challenge started over at Craft4You and today I inspire with my sample creation. The theme this time is the leaf motif and I used not just one in this layout :-)


Mój liść to stempel, który odbiłam na wzorze drewna pod zdjęciem:
My leaf is a stamp that I stamped onto the wood design under the photo:


...i na odwrocie tego samego arkusza. Listki wycięłam i uformowałam na bardziej przestrzenne:
...and on the other side of the same paper. Then I cut the leaves out and folded them for more dimension:


Tytuł ułożyłam z kilku warstw różnych elementów:
Several layers of various elements make the title:


Jest też oczywiście kompozycja kwiatowa:
There's also the flower clustrer, of course:


Tym razem jestem dumna z całkiem płaskiego efektu :-))
This time I'm very proud to have stayed as flat as possible :-))


Podlinkowane materiały znajdziecie na blogu C4Y. 
Miłego dnia :-)
You will find linked supplies on the C4Y blog.
Have a nice day :-)

4 komentarze:

artiza pisze...

kolejne cudo Twoich rąk...

Ella Swan pisze...

I love your work! I would love to follow you by email!! Please let me know if you ever add that function. Thank you!

Oliwiaen pisze...

Thank you so much Helen :) I added the function under the followers spot.

Ludkasz pisze...

Piękna interpretacja:)