czwartek, 15 stycznia 2015

Simple Moment

Dzisiejszy mój LO to przykład, jak zrobić "duży" scrap z wykorzystaniem "małych" papierów :-) Użyłam jednej z najnowszych kolekcji od ScrapBerry's, pięknej, eleganckiej Elegy:
My today's LO is an example of how to make a "big" page using "small" papers :-) I used one of the latest releases from ScrapBerry's, the beautiful and elegant Elegy collection:


Małe arkusze ułożyłam na szarym, fakturowanym kartonie, na którym odbiłam kilka razy stempel z motywem ręcznego pisma:
I arranged the small sheets on grey textured cardstock that I stamped with a handwriting motif:


Dodałam też przepiękną drukowaną wstążkę rypsową:
I added gorgeous printed grosgrain ribbon:


Starałam się wyeksponować wszystkie piękne wzory :-)
I tried to expose all those beautiful patterns :-)


Z ozdób gotowych skomponowałam też własne: w maleńką ramkę włożyłam obrazek i dodałam "podpis" z ćwieka - wygląda trochę jak obraz w muzeum ;-)
I made my custom embellies using the ready made ones: I put a small rose image into the tiny frame and added a brad as a "signature" - now it looks a bit like a painting in a museum ;-)


Kolejną ramkę podkleiłam papierem, umieściłam w środku ćwiek i dodałam ozdobny filigran:
I filled another frame with paper, placed a brad inside and added a decorative filigree:


Kolekcję Elegy (jak i inne nowości ScrapBerry's) możecie kupić już w kilku polskich sklepach - a jeśli przypadkiem będziecie pod koniec stycznia na targach craftowych we Frankfurcie, będziecie też mogli obejrzeć ten LO na żywo :-)
You can buy the Elegy collection (as well as other new products from the ScrapBerry's) in several stores in Poland - and if you happen to be in Frankfurt at the end of January, attending a craft fair, you can also see this LO in real life :-)

4 komentarze:

Стокли pisze...

This color scheme always looks stunning.
Very beautiful page.

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Jak ja lubię tu zaglądać i podziwiać Twoich chłopaków w przepięknych oprawach :)

justinel pisze...

Cudowny, prześliczny i wyjątkowy.

Ludkasz pisze...

Piękny scrap:)