wtorek, 14 kwietnia 2015

Ślub w kwiatach / Flowery Wedding

Na mój dzisiejszy post dla Craft4You przygotowałam kolejną inspirację ślubną, tym razem ukwiecona kartka w wiosennej palecie i z niezawodnymi tekturkami ze Scrapińca :-)
For my today's post for Craft4You I have another wedding inspiration to share, this time a flowery card in spring colours and irreplaceable Scrapiniec chipboard :-)


Jako, że papier jest dość wzorzysty, tu i ówdzie rozjaśniłam go białym gesso, by filigranowa ramka i napis nie gubiły się w tle. Tekturki potuszowałam...
As the background paper is quite heavily patterned, I lightened it up with white gesso here and there to help the filigree chipboard pieces stand out. Then I inked the chipboard...


...ozdobiłam kwiatami, ćwiekami...
...decorated them with flowers and brads...


...dodałam też tiulowe kokardy...
...I also added tulle bows...


... i brokatowe kropeczki:
...and glitter dots:


Podlinkowane produkty znajdziecie na blogu C4Y. Miłego dnia :-)
You can find linked products on the C4Y blog. Have a nice day :-)

7 komentarzy:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Jejku, kolejne cuda. Jak ja lubię Twoje kartki :)

a.le kartka pisze...

Śliczna, cudne kolory!

Handmade By Doris pisze...

Prześliczna kartka!

Magda Łuczak Art pisze...

Miodzio :-)

mapowska pisze...

Piękna! Prześliczne kwiaty :)

Adam Wykja pisze...

Świetne :)

Adam Wykja pisze...

Coś pięknego :) Pozdrawiam i gratuluje.