środa, 12 sierpnia 2015

Turkusowe życzenia / Turqouise Wishes

Kolejną pracą sierpniową dla Lemoncraft jest kartka okolicznościowa, którą zrobiłam z najnowszych papierów z kolekcji "Nie zapomnij mnie - Basic". To wzory, które idealnie dopełniają kolekcję główną, a nadają się nie tylko do tła - tylko spójrzcie!
Another project I created for Lemoncraft for August is a best wishes card using the latest release: Forget me not - Basic". It contains designs that perfectly complete the main collection and will work great not only in the background - just have a look!


Do papierów "niezapominajkowych" dodałam ozdoby z innych kolekcji: 
To the "forget-me-not" papers I added embellishments from other collections:


Tekturową klatkę lekko potuszowałam i pokryłam crackle accents:
I slightly inked the chipboard birdcage and covered it with crackle accents:


Kompozycję uzupełniłam drobnymi kwiatuszkami, kamyczkami i pomponikami:
I finished the design off with small flowers, studs and pom-poms:


Zajrzyjcie jutro, mam jeszcze jedną inspirację dla Lemoncraft :-)
Do drop by tomorrow, I've one more Lemoncraft inspriation to share :-)

5 komentarzy:

ewinka Nowa pisze...

Ślicznie wykorzystana tekturka :-))) I cudne połączenie kolorystyczne :-)))

Justyna pisze...

Przepiękna kartka :)

a.le kartka pisze...

Cudna kartka!

iluszka pisze...

Przepiękna kompozycja...

Ann pisze...

Jest przepiękna :)