poniedziałek, 30 listopada 2015

Shine On

Na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam kolejną pracę z papierów ze świątecznej kolekcji "Home for the Holidays" - ale znowu nie jest to praca związana ze Świętami ;-)
For my today's post for Maja Design I created another project using the Christmas collection, "Home for the Holidays" - but again it has nothing to do with Christmas ;-)


No, może jednak trochę ma, bo przewodnim motywem ozdobnym jest gwiazda ;-) Naniosłam go na tło pastą modelującą, wycięłam wykrojnikami - a najjaśniejsza gwiazdka jest na zdjęciu ;-)
Well, perhaps it does after all, as my main decorative motif is a star ;-) I applied it on the background with modeling paste, die cut from papers - and the sweetest star is in the photo ;-)



Gwiazdkowy jest też blask, którego dodałam z pomocą mgiełek. Ozdoby to mix motywów chłopięcych (tekturowe trybiki, śrubki, tarcza zegara) i tych delikatniejszych (kwiaty, cekiny):
I also added some star shine with mists. The embellishments are a mix of masculine motives (chipboard gears, screw brads, watch face) and the more delicate flowers and sequins:



Spis wszystkich materiałów znajduje się na blogu MD.
Miłego dnia :-)
I listed all the supplies on the MD blog.
Have a nice day :-)

1 komentarz:

Kasia Udalska pisze...

Rewelacja! Świetny scrap, bardzo lubię motyw gwiazdek, nie tylko w bożonarodzeniowych pracach ;)