czwartek, 17 marca 2016

I Love You Handsome - Blue Fern Studios

Kolejny marcowy layout dla Blue Fern Studios - tym razem w bardziej zielonej, wiosennej tonacji:
Here's my next March layout for Blue Fern Studios - this time in a greener, spring-fresh palette:


Tytuł powstał z połączonego napisu ramki i dużego słowa - embossowałam je różnymi kolorami pudrów, by wyodrębnić poszczególne elementy:
I made my title by combining the frame words with a large chipboard piece - I embossed them with different colours of eps to make the particular elements stand out:


Pozostałą część ramki embossowałam dwoma odcieniami zielonych pudrów, dodałam ozdoby z miedzianym brokatem oraz kwiaty dodane do kolekcji:
I embossed the remaining parts of the frame with two shades of green eps, added some embellies with copper glitter ep and flowers that go with the collection:



Miłego dnia :-)
Have a nice day :-)

2 komentarze:

Maciej pisze...

Wow, super!

IWA pisze...

Ano przystojniak. :-)