niedziela, 3 kwietnia 2016

Nasze życie / Our Life

Mam trochę zaległości, jeśli chodzi o terminy publikacji, ale pogoda zrobiła się taka piękna, że szkoda siedzieć przed komputerem! :-) Dlatego z małym poślizgiem przedstawiam pracę przygotowaną na kwietniowe wyzwanie Lemonade:
I've fallen behind with my blog publications, but the weather's been so beautiful lately it'd be a waste of time sitting in front of the computer! :-) and so with a slight delay I'm sharing this layout I made for our April challenge at Lemonade:


W tym miesiącu motywem przewodnim jest cytat z Marka Aureliusza, który znajduje się na jednym z minidodatków do kolekcji Victorian Garden. Umieściłam go nad zdjęciem:
This month the inspriation motif is a quotation by Marcus Aurelius that is included in one of the mini elements strips from the Victorian Garden collection. I placed it above the photo:


To od nas zależy, czy na nasze życie patrzeć będziemy optymistycznie, ciesząc się z tego, co mamy i nie szukając problemów na siłę. Nastawienie ma znaczenie :-) Dlatego od siebie dodałam jeszcze kilka uwag ;-)
We decide if we look at our life optimistically, being happy with what we have and not trying to find problems that are not there. Attitude matters :-) And so I added some more thoughts ;-)



Pod zdjęciem ułożyłam kompozycję z kawałków papierów i tagów, do których dołożyłam wycięte róże i serwetkę z wykrojnika:
I matted the photo with pieces of papers and tags to which I added roses cut out from one of the sheets and a die-cut doily:


Nie wiem, czy zwróciliście uwagę, że ta serwetka i sznureczki przy tagach to jedyne elementy, których użyłam poza papierami :-) Jak widać, nie potrzeba całej masy scrapowych gadżetów, wystarczą piękne papiery, by powstało coś ładnego ;-)
I don't know whether you've noticed that the doily and tag strings are the only elements I used besides papers :-) As you can see, you don't need a ton of scrapping stuff to make something nice ;-)


A na blogu Lemonade znajdziecie prace moich koleżanek - dołączcie do nas!
You will find my DT friends' creations on the Lemonade blog - do join us!

1 komentarz:

Basia pisze...

Zazdroszczę zdolności manualnych :) Ja bym nie potrafiła czegoś takiego zrobić :)