poniedziałek, 27 czerwca 2016

Letnia niespodzianka od Maja Design! / Summertime Surprise from Maja Design!

Widzieliście już najnowszą kolekcję Maja Design - Summertime?
Have you seen Maja Design's latest collection - Summertime?



Świeża, radosna, truskawkowo-jagodowa - ja już mam, i zdjęcia nie oddają jej uroku :-) Już w następnym moim poście DT pokażę pierwsze prace z tej kolekcji, a już teraz mam dla Was niespodziankę:
Fresh, cheerful, strawberry and berry-licious - I already have it, and the photos do not give it justice :-) I'll be sharing some projects using this collection in my next DT post, but I do have something for you right now:


Tak, tak, możecie ją mieć! Wystarczy, że:
1. Zapiszecie się na listę obserwatorów MOJEGO bloga i subskrybujecie bloga MAJA DESIGN
2. Polubicie stronę Maja Design na FB, Pintereście i Instagramie
3. Powiadomicie znajomych o tej okazji na swoim blogu/FB
4. Wpiszecie się na listę poniżej:
Yes, yes, you can take it! You just need to:
1. Follow my blog and scubscribe Maja Design blog
2. Like Maja Design page on FB and followi it on Pinterest/Instagram
3. Let your friends know about this giveaway through your blogs/FB walls
4. Enter the list below:


Losowanie nastąpi ostatniego dnia lipca :-) Powodzenia!!!
I'll randomly draw the winner on the last day of July :-) Good luck!!!

11 komentarzy:

Samra pisze...

Oh what a wonderful giveaway Maja! I am already your follower and huge admirer of your work. I am already subscribed to Maja Blog and already Liked them on Facebook. I posted a link to your giveaway on my blog sidebar.
Hugs
Samra
Paper Talk with Samra

el pisze...

Cudowna kolekcja jak tu nie spróbować tak dech zapiera . Większość warunków spełniona ale nie wiem co to istagram nie posiadam takiego cuda techniki za to zrobiłam oddzielny post . Pozdrawiam

Oliwiaen pisze...

Well done, Samra! I keep my figners crossed for you :)
El, oczywiście uznaję za spełnione :) Też nie mam konta na Instagramie i myślę, że polubienie strony tam, gdzie jesteś, w zupełności wystarczy :) Powodzenia!

el pisze...

dziękuję

Magda Łuczak Art pisze...

Zrobione :-) uwielbiam papiery Maja Design :-)

DecoArtMagda pisze...

wykonane :) przy czym również nie mam Instalgramu, pozdrawiam

marta.szymanska pisze...

wszystkie warunki spełnione, więc smialo zapisuje sie do konkursiku. Musze przyznać, że od dawna podobają mi się papiery Maja Design, ale nie mialam jeszcze przyjemnosci na nich pracowac. może tym razem dopisze mi szczęście :)

Veronique pisze...

I´m already follower on Maja Design´s blog and I already "like" Maja Design on Facebook.I posted a link to your giveaway on my blog sidebar and shared on my Facebook page (Handmade cards by Veronique).

Oliwiaen pisze...

Great job Veronique, thank you and good luck! :)

Veronique pisze...

Don´t forget your give away Oliwaien ;)

Oliwiaen pisze...

Oh I haven't :) The winner has been drawn and announced :)