piątek, 30 września 2016

Gift That Lasts

I znowu to zrobiłam! ;-) W ostatniej chwili, ale jest, kolejny LO do wrześniowej mapki Primy, już dziewiąty :-) 
Oops, I did it agian! ;-) At the last moment, but here it is, a LO following the Spetember Prima BAP sketch, ninth in a row :-)


Znowu też sięgnęłam po Primową maskę, którą pierwszy raz użyłam tutaj. Tym razem poświęciłam jej nieco więcej uwagi ;-) by lepiej dopasować się do układu mapki. Część tekstu wyróżniłam, obrysowując, cieniując i pokrywając brokatem, i w ten sposób wyodrębniłam tytuł:
I also used the Prima stencil again, the one I used for the first time here. This time I focused on it a bit more ;-) to better adopt ot the sketch design. By tracing around, adding shadows and covering with glitter, I accented part of the text and made it my title:


Wokół wzoru rozmieściłam zdjecia i dodatki:
I placed the photos and embellies by the stencil pattern:




Na koniec wypełniłam tło pisakowymi kropkami i kryształkami :-)
I filled the background with marker-made dots and crystals :-)


Miłego dnia!
Have a nice day!

2 komentarze:

Kasia Bogatko pisze...

Strasznie mi się spodobała ta praca, świetnie wykorzystałaś tą maskę, ja nie wiem, czy miałabym na nią pomysł :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :) Ja też zakupiłam ją raczej z myślą o jakimś obrazku na ścianę, ale nagle zaświtał mi pomysł na layout, i tylko martwiłam się, czy dam radę upchnąć jeszcze jakieś fotki ;)