środa, 14 września 2016

Po męsku / Masculine Cards

Moje chłopaki bardzo dbają o to, żebym nie zapomniała o nadchodzącym Dniu Chłopaka ;-) Zainspirowana ich subtelnymi aluzjami ;-) na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam dwie męskie kartki:
My boys take great care of me not forgetting the Boy's Day coming soon ;-) And so, inspired by their subtle allusions ;-) I created two masculine cards for my today's post for Maja Design:


Do wykonania obu kartek użyłam kolekcji Vintage Romance, w której można znaleźć świetne motywy w męskim stylu do wycinania. Do jednej z kartek wykorzystałam motywy wycięte wykrojnikami z metalicznego kartonu:
I used the Vintage Romance collection to make both cards, as there are great masculine images to cut out. In one of the cards I also used elements I die-cut from metallic cardstock:




Na drugiej do wyciętych motywów dodałam kilka zębatek i ćwieków:
For my second card I added some metal gears and brads to the motives cut out from papers:




Jak zwykle, kartki męskie sprawiają niejaką trudność, ale z tymi papierami pracowało się świetnie :-) A jaka jest Wasza ulubiona męska kolekcja?
As usually, masculine cards are somewhat difficult for me, but working with this papers was just great :-)
And what's your favourite masculine collection?

3 komentarze:

IWA pisze...

Świetne są!
U mnie po męsku to zazwyczaj w morskich klimatach. :-)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję!
A wiesz Iwa, że faktycznie z morskimi tematami jakoś tak bardziej po męsku wychodzi? :-))

Kasia Udalska pisze...

Superowe są!