czwartek, 22 września 2016

Rodzina to dar / Family Is a Gift

Na mój kolejny post dla Lemonade przygotowałam layout, o kompozycji którego zdecydował...tytuł :-)
For my next post for Lemonade I created a layout, design of which was determined by...the title :-)


A tytuł naniosłam białym gesso za pomocą maski. Potem kilkakrotnie odbiłam stempel do tła, uzupełniając wzór, i embossowałam, by był równie biały:
And the title is added with white gesso and a stencil. Then I added some stamping with the background stamp to fill the pattern, and then embossed it to get an equally white look:


Następnie dodałam kompozycję kwiatowo-zębatkową ze zdjęciem :-)
Then I added the flower-metal cluster with the photo :-)



Całość ma miłą dla oka przestrzenność :-)
The page is pleasantly dimensional :-)


Spis materiałów znajdziecie oczywiście na blogu Lemonade. Miłego dnia!
You will find the linked supplies on the Lemonade blog, of course. Have a nice day!

1 komentarz:

izachica111 pisze...

Super scrap, nie za dużo dodatków a wyszła śliczna praca. Twoich chłopcy mają wiele pięknych scrapów, mam nadzieję, że się o nie nie biją ;)