piątek, 9 września 2016

Romantycznie / Romantic Card

Na mój post dla the Scrapberry's przygotowałam romantyczną kartkę ze starszej, ale wciąż mojej ulubionej kolekcji Juliet. Uwielbiam delikatne wzory i świetne elementy do wycinania zawarte w kolekcji, do której zawsze chętnie powracam :-) 
For my post for the ScrapBerry's I made this romantic card using one of the older, but still my favourite collection, Juliet. I just love those delicate patterns and fabulous cut out elements from the collection and love to return to these papers :-)


Postarzyłam poszczególne papiery i ułożyłam warstwowo pod vintage'owym obrazkiem róży. Dodałam delikatne kwiatuszki wiśni i chryzantemy z masy, całość uzupełniając gniecioną wstążeczką i metalową zawieszką:
I distressed pieces of papers and layered them under the vintage rose image. I added delicate cherry blossom flowers and resin chrysanthemums, finishing off the cluster with vintage ribbon and a metal charm:



Oryginalnie w klatce jest malutki ptaszek, ale ponieważ całość byłaby zbyt długa, odczepiłam go ;-))
Originally, there's a little bird in the cage, but the full charm would be too long for the card and so I removed it ;-))


Miłego dnia :-)
Have a nice day :-)

2 komentarze:

Ludkasz pisze...

Piękna kartka Ci wyszła:)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję, Ludeczko :-)