piątek, 16 września 2016

Summer Vacation - Blue Fern Studios

Pora na mój comiesięczny post dla Blue Fern Studios - tym razem inspiracje z przecudnej kolekcji Seaside Cottage. Uwielbiam wszelkie "morskie" papiery, wbrew pozorom są bardzo uniwersalne i pasują do wielu okazji, a dodatkowo kolekcja zawiera papiery w kolorach i wzorach niekoniecznie z morzem się kojarzące, więc pole do popisu jeszcze większe ;-) Ale ja z wielką chęcią pozostałam przy "wodnym" klimacie:
It's time for my monthly post for Blue Fern Studios - this time I made projects using the oh so gorgeous Seaside Cottage collection. I love all "marine" papers, they are quite universal nonetheless and suit many occasions, and this collection contains also papers with patterns and colours that are not necessarily referring to the sea, so the scope is even greater ;-) But I sticked to the "water" theme with pleasure:


Ten layout to moja interpretacja wrześniowego wyzwania Moodboard. Kolorystyka palety trochę mnie zaskoczyła, ale nie stanowiła większego wyzwania, bo wszystkie te barwy znajdują się w samej kolekcji :-) W jednym z papierów wycięłam wewnętrzne kółko ze steru, tworząc rodzaj okna bulajowego, w którym umieściłam zdjęcie, dodając kwiaty, tekturki i inne ozodby.
This layout is my take on the September Moodboard challenge. The colours of the palette were quite unusual for a marine theme, but I could easily follow the palette as all of them are in the collection itself :-) I began by cutting the inner circle out of the rudder, thus making a kind of a porthole, and placed my photo inside, addind flowers, chippies and other embellishments:




Użyłam też prawdziwych muszelek i rozgwiazd:
I also used real seashells and starfishes:


Tytuł zaś embossowałam pudrem Oatmeal - kremowym z rudymi i złotymi drobinkami, bardzo przypominającym morski piasek :-)
I embossed the title chipboard with Oatmeal ep - off white with maroon and golden bits, which looks very much like sea sand :-)


Jutro kolejna inspriacja, zaglądajcie ;-)
Drop by tomorrow for more inspiration ;-)

Brak komentarzy: