wtorek, 20 września 2016

Zupełnie bez okazji :-) / No Occasion At All :-)

Rzadko, bo rzadko, ale zdarza się i tak - kartka całkiem dla przyjemności, zupełnie bez okazji ;-))
Quite seldom, yes, but it does happen - a card I made just for pleasure, on no occasion at all ;-))


Te papiery Primy mają już swoje lata, pora więc była najwyższa zrobić z nich użytek ;-) Ponieważ w tle dużo się dzieje, użyłam tylko kilku ozdób: misterną tekturową rameczkę:
These Prima papers have their age and history, it was high time to use them ;-) As the background is quite "busy", I used only a couple of embellies: a filigree chipboard frame:


...napis odbity na tagu ozdobionym dużymi perłowymi ćwiekami:
...the sentiment stamped on a tag and decorated with large pearl brads:


...oraz Lemoncraftowy button i mini kwiatuszki z foamiranu autorstwa Ani:
...and a Lemoncraft button and foamiran mini flowers by Ania:


Miłego dnia :-)
Have a nice day :-)

3 komentarze:

a.le kartka pisze...

Piękna!
Ja właśnie mam problem z używaniem papierów z tak zdecydowanym wzorem a tu jest tak pięknie:)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :) Ja długo nie mogłam się zdobyć na użycie tych papierów, bo są takie ładne, że szkoda je zasłaniać ;)

Agnieszka Korman pisze...

Kartki dla przyjemności wychodzą najpiękniej ;)