wtorek, 7 lutego 2017

Gościnnie dla My Creative Scrapbook / Guest Designer At My Creative Scrapbook

Niedawno w skrzynce mailowej znalazłam przemiłe zaproszenie do klubu kitowego My Creative Scrapbook. Dostałam zestaw z edycji limitowanej i zadanie stworzenia kilku layoutów, w tym jednego z kursem krok po kroku. Zestaw bazował na kolekcji Elegy od the ScrapBerry's, którą świetnie znacie - i dodatków, wśród których była też maska i "chromowy" spray Primy. A oto i kurs:
Some time ago I found a very nice invitation in my mailbox to be a February Guest Designer at My Creative Scrapbook kit club. I received the Limited Edition kit and the task to create some layouts including one with a step-by-step tutorial. The kit is based on the Elegy collection by the ScrapBerry's that you know very well, and some embellishments that include the Prima stencil and "chrome" spray. And here is the tutorial:

1. Najpierw naniosłam wzór z maski za pomocą pasty, co rozjaśniło centrum ciemnego papieru:
1. Take the Dreams sheet and the Prima stencil from the kit and add some dimensional pattern in the centre to lighten up the background for the photo:


2. Do większej ramki z zestawu ramek Primy przykleiłam zdjęcie:
2. Take the larger Prima resin frame included in the kit, position your photo and glue it to the frame:


...potem wykrojnikiem wycięłam owal nieco większy niż ramka. Obydwa te kawałki podkleiłam na kawałkach tekturki, które świetnie się sprawdzają do nadania przestrzenności większych elementów (przy mniejszych lepiej użyć kosteczek dystansowych) - tanie i można przy okazji zrecyklingować pudełko po scrapowych zakupach ;-)
...hand- or die-cut an oval shape slightly larger than the frame. Mount both pieces on cardboard. It's a great way to add dimension to larger pieces, it's cheap and you can recycle your craft stuff packaging ;-)


...i tak stworzyłam przyjemnie przestrzenny motyw główny:
...and you have a nice dimensional centre piece:


3. Wycięłam jedną z papierowych ramek z arkusza Baguette i umieściłam w niej tytuł (trzbea było wybrać coś krótkiego, prawda? ;-)) Dodatkowo, żeby się zmieścił, musiałam przyciąć trochę literę E. Potem z arkusza Elegy wycięłam falbankowy border i przecięłam go na pół:
3. Cut one of the frames out of the Baguette sheet and put your title in (must be short, eh? ;-)) Notice I trimmed the "E" to make it fit ;-) Cut out the lace border from the Elegy paper and cut it in half:


4. Na środku arkusza bazowego umieściłam border, wyznaczając pionową oś kompozycji:
4. Position the lace border so that it makes a vertical axis for your page.


5. Miejsce złączenia borderów zakryłam zdjęciem w ramce i dodałam tytuł po prawej stronie:
5. Cover the meeting place of the borders with your photo piece and add the title to the right:


6. Zaczęłam układanie kompozycji kwiatowej od większych kwiatów...
6. Choose the flowers for your page. Begin your clusters with larger flowers...


...i dopełniłam mniejszymi:
....and fill in the gaps with a couple of smaller ones:


7. Między kwiatami a tytułem umieściłam kokardkę ze wstążki z zestawu:
7. Tie a bow using the sheer ribbon from the kit and add it between the title and flowers:


8. Kompozycję kwiatową uzupełniłam kawałkami gazy. 
8. Complete the flower clusters with pieces of cheesecloth. Add as much as you like :-)


9. Zakryłam zdjęcie chusteczką i trochę pochlapałam mgiełką Primy:
9. If you like, you can add some splashes, using the Prima Color Bloom mist from the kit. Remember to cover the photo.


10. Dodałam też kilka chlapnięć brokatowym tuszem (nie z zestawu). I już.
10. I also added some red glitter ink (not included in the kit). And my page was finished.


Wasn't that easy? I hope you liked it!
Proste, prawda? Mam nadzieję, że się Wam podoba!

 




Miłego dnia!
Have a nice day!
Zapisz

5 komentarzy:

izachica111 pisze...

Gratulacje - kursik się przyda każdemu kto jeszcze nie próbował robić scrapów.

mosia pisze...

Super kurs a LO jest zachwycający! Mogłabym patrzeć i patrzeć!

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :)
Starałam się właśnie przygotować coś, co nie odstraszyłoby początkujących ;)

kigabet vel Ki pisze...

minimalizm w twoim wydaniu SUPER!

GosiaMachynia pisze...

Cudny !!!