sobota, 9 września 2017

Zestaw kartek / A Couple of Cards - My Creative Scrapbook

Tradycyjnie już z każdego kitu od My Creative Scrapbook zostaje mi wystarczająco dużo materiałów, by stworzyć jeszcze kilka kartek. I tak oto, pierwsza z nich:
It's become a tradition that every kit from My Creative Scrapbook produces enough leftovers to make a couple of cards. And here's the first of them:


Skrawki papierów Blue Fern Studios ułożyłam w warstwy, postarzając wszystkie brzegi. Tekturowe naklejki i kwiaty Primy dały sporą przestrzenność:
I layered pieces of Blue Fern Studios papers after distressing all the edges. Chipboard stickers and Prima flowers added a lot of dimension:



Dwie kolejne kartki przeznaczone są na okazję ślubu. Pierwsza z jaskółkami:
The next two cards are wedding ones. The first one with swallows:




...a druga z uroczym amorkiem :-)
...and the other with a cute cupid :-)




I to już prawie wszystkie prace z wrześniowego kitu Limited Edition. Jeszcze jeden layout czeka na swoją kolejkę - już niedługo ;-)
And here are almost all projetcs I made with the September Limited Edition kit. There's one more layout to be shared - soon ;-)

1 komentarz:

Ines pisze...

Słodka kartka:) Pozdrawiam:)