poniedziałek, 8 stycznia 2018

Rembember - My Creative Scrapbook

Ostatni layout ze styczniowego kitu Limited Edition od My Ccreative Scrapbook jest nieco...inny ;-) Nie zawiera bowiem scrapowych papierów - do jego stworzenia wykorzystałam opakowanie warstwowych naklejek 49&Market z zestawu. Po prostu nie mogłam się oprzeć tej ścianie z odpadającym tynkiem ;-))
My last layout using the January Limited Edition kit form My Creative Scrapbook is a bit...different ;-) It doesn't contain any scrapbooking papers - I used the packaging of the 49&Market layerd stickers as a background. I just couldn't resist that peeling brick wall ;-)) 


Z kwiatów i foliowych naklejek ułożyłam kompozycję kwiatową i dodałam tytuł oraz journaling z paska sygnaturki jednego z arkuszy:
I arranged flower clusters using foil stickers and flowers and added the title and the jounraling made of signature strip of one of the papers:



W tle dodałam też wzór z maski i delikatnie kropelki mgiełki:
I also added the stencil pattern in the background and delicate mist drops:



To już wszystkie layouty, ale nie wszystkie prace ;-) Tradycyjnie zapraszam na ostatni kitowy post z kartkami :-)
Miłego dnia!
That concludes the layout part, but it's not the end ;-) As usually, come back tomorrow for the last kit post with cards :-)
Have a nice day!

5 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Cudowna praca...zawsze tak pięknie tworzysz...podziwiam:)
Kwiaty piękne :) Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny -Gosia♥

Chimera pisze...

Przepiękny ten scrap, te kwiaty tak ślicznie poukładałaś :)

a.le kartka pisze...

Swietnie wygladaja cegielkowe motywy. Galazkiz kwiatami są takie wiosenne:)

Oliwiaen pisze...

Bardzo serdecznie dziękuję :)

mosia pisze...

Zawsze twierdziłam, że na pracach róż pasuje również i chłopcom :-)