niedziela, 8 kwietnia 2018

My Boy - My Creative Scrapbook

I pora na ostatni layout z kwietniowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook:
Time for the last layout I created using the contents of the April Limited Edition kit from My Creative Scrapbook:


I kolejny piękny papier w tle! :-) Najpierw naniosłam delikatny wzór z maski, i wykorzystałam wzór papieru do zbudowania kompozycji, którą ponownie ułożyłam z kart do journalingu i die-cutów. Dodałam wycięte z jednego z arkuszy kompozycje kwiatowe, które współgrają z tą nadrukowaną. 
And here's another beautiful background paper! :-) I first added some subtle stencil pattern and used the paper print to build my design, using journaling cards and die-cuts again. I also added flower garlands I cut out of one of the papers - the garlands match the printed one really nicely:




Kwiaty przestrzenne dodałam właściwie tylko dla...przestrzenności ;-))
I added the dimensional flowers for...well, dimension only ;-))


Tytuł ułożyłam z piankowych liter:
I arranged the title using foam letters:


Choć layout jest dość płaski jak na moje możliwości ;-) to jestem z niego bardzo zadowolona. A wam jak się podoba?
Although the layout turned out quite flat as for my taste ;-) I'm still quite pleased with it. And how do you like it?

Brak komentarzy: