środa, 22 czerwca 2016

Prawie jak kopertówka (plus kurs) / Faux Envelope Card w/ Tutorial

Na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam kartkę ślubną z najnowszej kolekcji, Vintage Romance:
For my today's post for Maja Design I made a wedding card using hte latest collection, Vintage Romance:


Wybrałam neutralne kolory, dodałam kwiaty, wstążki i perełki:
I chose neutral colours, added flowers, ribbons and pearls:



Kartka wygląda jak typowa kopertówka, ale nią nie jest ;-)) Otwiera się jak zwykła kartka:
The card looks like a classic envelope card, but it's not ;-)) It opens like an ordinary card:


Kiedyś lubiłam robić klasyczne kopertówki zaginane z jednego arkusza papieru - ale grube papiery, jak Maja Design, nie nadają się do tego. "Udawana" kopertówka jest idealna do takich właśnie papierów, a robi się ją bardzo prosto :-) Potrzeba tylko trzech kawałków na bazę - u mnie mają wymiary 10x21 cm (dwa kawałki) i jeden mniejszy 7x21 cm.
I used to make classic envelope cards folded from one sheet of paper, but thick papers like Maja Design are not good for this form. The "faux" envelope card is much better for such papers, and it's much easier to make :-) You just need three pieces for the background - I cut teo pieces 10x21 cm, and one smaller, 7x21 cm:


Większe kawałki obszyłam maszynowo, a mniejszy wycięłam w ozdobny border:
I machine-sewed the larger pieces and cut a decorative edge from the smaller one:


Border nakleiłam na jeden z fragmentów - będzie udawał klapkę koperty. Dodałam wstążkę i etykietkę wyciętą z jednego z papierów:
I attached the border to one of the larger pieces - it will work as a faux envelope flap. I added a piece of ribbon and a decorative label I cut out from one of the sheets:


Dodałam kwiaty:
I added flowers:


...listki i wstążki:
...leaves and ribbons:


...i trochę błyskotek ;-)
...and some bling ;-)


Do kartonowej bazy kartki przymocowałam wstążkę:
I attached another piece of ribbon to the cardstock cardbase:


Przykleiłam panel tylny:
I attached the back side panel:


... i panel przedni - i gotowe :-)
...and the front panel and that's it :-)


Spis materiałów znajdziecie na blogu MD - miłego dnia :-)
You will find the list of  supplies on the MD blog - have a nice day :-)

12 komentarzy:

Samra pisze...

Gorgeous card Maja! Thank you for the tutorial :)
Hugs
Samra
Paper Talk with Samra

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Świetny pomysł :) pieknie <3

mosia pisze...

Niesamowicie piękna i jaka pomysłowa!

W Szczerym Polu pisze...

Dziękuję za kursik:) kartka jest przepiękna.

Veronique pisze...

Gorgeous card, Oliwia :)

a.le kartka pisze...

Przepiękna! Poza urodą, jej wielką zaletą jest uproszczony sposób powstawania :))

Oliwiaen pisze...

Thank you, ladies :-)
Dziękuję bardzo :-) To prawda, łatwość wykonania jest bardzo kusząca :-)

artiza pisze...

Piękna kartka, rewelacyjny pmysł i kursik:)

Art_Dorota pisze...

śliczna i delikatna jak wszystkie Twoje prace :)

Projekt Papier pisze...

piękna i jaka elegancka, ach!

GosiaMachynia pisze...

Ale piękna !! cudne kolory !!!

Agnieszka Korman pisze...

Super kursik!