środa, 23 maja 2018

Cenne wspomnienia / Precious Memories

W maju Maja Design jest sponsorem na blogu wyzwaniowym More Than Words, w związku z czym kilka osób z naszej drużyny wzięło gościnnie udział w głównym wyzwaniu, w tym i ja :-) I oto dzisiaj w moim poście DT na blogu Maja Design przedstawiłam swój layout wyzwaniowy:
In May Maja Design is a sponsor on the challenge blog More Than Words, and so a couple of us from the Maja DT partook in the main challenge as guest designers, me including :-) And so in my DT post today I shared my sample layout:


Tematem wyzwania jest użycie słowa "Memories" oraz ramki/ramek w swojej pracy. Jako tytuł służy więc odpowiednia tekturka, a zdjęcie ułożyłam (i przy okazji podniosłam) na losowo wybranych ramkach z mojej przepełnionej szuflady tekturek ;-)) Kompozycję uzupełniłam kwiatami, buttonami i elementami z masy, a na koniec spryskałam złotą mgiełką:
The subject for the challenge is the word "Memories" and the additional challenge is to use frames. And so I used the chipboard title "Precious Memories" and mounted my photo upon randomly selected frames from my overflowing chipboard drawer ;-)) I completed my design with flowers, buttons and art clay elements, and splashed with golden mist as the finishing touch:






Szczegółowy spis materiałów znajdziecie na blogu MD.
Miłego dnia!
Visit the MD blog for a detailed list of supplies.
Have a nice day!

Brak komentarzy: